این هویت بصری جدید در برگیرنده سه رنگ آبی، طلایی و ارغوانی با پس زمینه سفید استخوانی است. یک طرح اسلیمی برگرفته از نقوش اسلامی_ایرانی نیز بعنوان طرح شناسه، به رنگ های سه گانه هویت بصری شبکه پنج اضافه شده است.

گرافیک قبلی این شبکه فقط شامل رنگ آبی بود که در تغییرات جدید دو رنگ گرم نیز به آن اضافه شده است .
در رنگ بندی هویت بصری تازه شبکه پنج، رنگ آبی بعنوان رنگ هسته گرافیک انتخاب شده است. این رنگ از خانواده رنگ های سرد با نماد رسانه ای آرامش ، صداقت و اعتماد است. رنگ طلایی نیز بعنوان رنگ متمم از خانواده رنگ های گرم است که نماد رسانه ای آگاهی، وسعت دید، شفافیت و ابتکار را تداعی می کند. رنگ ارغوانی از طیف بنفش قرمز نیز بعنوان رنگ متمم دوم از خانواده رنگ های گرم است. این رنگ با توجه به حوزه ماموریت شبکه پنج در تهران و پایتخت، بعنوان نماد رسانه ای شکوه، عظمت و تعادل انتخاب شده است.
در گرافیک جدید، لوگوی شبکه پنج نیز تغییراتی کرده و به صورت متحرک(انیمیت) در آمده است. گوی مرکزی این لوگو، اساس گردش در وله های گرافیکی این شبکه را تشکیل می دهد. حرکت دورانی این گوی در یک زمینه مسطح با پایه رنگی سفید استخوانی ، بصورت نمادین، حرکت مداوم و پایداری رسانه ای را برای مخاطبان این شبکه تداعی می کند.
هویت بصری جدید شبکه پنج از صبح روز ۵شنبه و روز ۲۲ بهمن روی آنتن است.

منبع: روزرنگ

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

فهرست
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم